In situatia in care SC A SRL vinde un produs la SC B SRL, iar SC B SRL vinde la SC C SRL si facturile se fac in aceeasi ordine de A catre B si de la B catre C.
Platile se fac astfel:
C plateste catra A (suma datorata de B) si catre B diferenta;
Intrebari:
1. Care sunt inregistrarile contabile pt A, B si C? si cum devin soldurile zero pt cei trei?
2. Ce trebuie sa se specifice pe ordinal de plata cand se plateste de la C catre A?
Multumesc.
Firma are activitate principala: activitati de consultanta, dar momentan pe partea asta nu are activitate
Insa am dori sa ne reprofilam pe activiatile secundare, mai exact : fabricarea produselor manufacturiere si comert cu amanuntul in magazine nespecializate.
Va trebui sa mai depunem ceva documente pt asta, sau nu?
In legatura cu fabricarea prod manufacturiere materia prima luam din natura, cum ar fi papura care se gaseste in parauri, DAR asta cum am putea inregistra in contabilitate? Si care ar fi inregistrarile pana materia prima ajunge marfa si il putem vinde in magazinul nostru sau altor clienti?
In leg cu comert cu amanuntul, adaosul comercial il stabilim noi, dar ce doc trebuie sa inregistram pt asta, si trebuie sa predam ceva la finante pt asta, sau nu?