Pentru aprovizionarile de papetarie si alte mat.cons. gen : dosare, hartie copiator, nir-uri, registre casa, role casa marcat..etc) mai trebuie facut NIR sau pot fi trecute direct pe cheltuieli (avand in vedere ca nu sunt valori mari, societatea nu-si permite sa faca stocuri ci aprovizioneaza strictul necesar) ?
Care dintre acestea se inregistreaza prin ct.604 si care prin 6028 ?
Va multumesc !
eu , la inst bugetara am : referat de necesitate, disp de plata ,propunere de angajare a unei cheltuieli , ordonantare de plata, av spre decontare 461=5311, decont , justificare decont 401=461, NIR: 3028=401 si bon consum : 6028=3028 .
din inertie si la Soc Com am facut avans spre decontare si decont pt a deduce TVA-ul din bonurile fiscale .
intrebare : se pot scadea din casa direct pe cheltuieli? % =5311
6028(604)
4426
am intilnit si acest mod de lucru; personal nu prea imi place pentru ca realitatea este:
- plata furnizor 4011=5311
- decontare factura(bon ) furnizor 6xx, 4426=4011
Dar daca lucrati cu avans de decontare , ar fi cam asa :
542=5311 plata avans
4011=542 plata furnizor din avans
6xx,4426=4011 decontare factura
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.