Pentru aprovizionarile de papetarie si alte mat.cons. gen : dosare, hartie copiator, nir-uri, registre casa, role casa marcat..etc) mai trebuie facut NIR sau pot fi trecute direct pe cheltuieli (avand in vedere ca nu sunt valori mari, societatea nu-si permite sa faca stocuri ci aprovizioneaza strictul necesar) ?
Care dintre acestea se inregistreaza prin ct.604 si care prin 6028 ?
Va multumesc !
eu , la inst bugetara am : referat de necesitate, disp de plata ,propunere de angajare a unei cheltuieli , ordonantare de plata, av spre decontare 461=5311, decont , justificare decont 401=461, NIR: 3028=401 si bon consum : 6028=3028 .
din inertie si la Soc Com am facut avans spre decontare si decont pt a deduce TVA-ul din bonurile fiscale .
intrebare : se pot scadea din casa direct pe cheltuieli? % =5311
6028(604)
4426
am intilnit si acest mod de lucru; personal nu prea imi place pentru ca realitatea este:
- plata furnizor 4011=5311
- decontare factura(bon ) furnizor 6xx, 4426=4011
Dar daca lucrati cu avans de decontare , ar fi cam asa :
542=5311 plata avans
4011=542 plata furnizor din avans
6xx,4426=4011 decontare factura