Poate cineva sa ma ajute cu o lamurire?am cautat pe internet, dar nimic ce ma intereseaza.....care este diferenta dintre cele 2 conturi?...ex: hartie, pixuri, dosare se inreg in 3028...dar in 3021 ce se inregistreaza?am cumparat pe firma niste banda pt legat pachete cherestea...cum ar trebui sa contez?nu imi dau seama...
multumesc!
daca aveti gestiune pe Ct-3021-Materiale auxiliare,si le dati in consum cu "Bon de consum"puteti aceasta banda sa o treceti pe 3021,este un material care ajuta la definitivarea materiei prime(cherestea0 pe care o vindeti sau o prelucrati,nu?
eu asa gindesc,poate alti colegi va mai dau solutii:D
Sau puteti sa o trececi direct pe cheltueli ,adica CT.604-ch. materiale nestocate..
Depinde de profilul tau de activitate.De expl:pt mine hartie dosare pixuri etc sunt obiecte de papetarie si le consider materiale nestocate si le inregistrez direct pe cheltuieli(604).Daca vinzi aceste pixuri etc mai departe sunt marfuri.Banda o poti inregistra pe Alte materiale consumabile 3028,daca se foloseste la impachetat cherestea si firma se ocupa cu vanzarea de lemn.deci depinde mult de profilul de activitate al firmei..
Contul 604 este verificat de organele de control.De ce sa se complice?Face intrare pe 3028 si inregistreaza consum 6028=3028 ,pe baza de bon consum.
Cel mai simplu.Eu incerc sa evit contari cu conturi care sunt verificate de finante.
Scoatere produs
1yly
Care este prcedura de scoatere din magazia unei institutii publice a unui produs?
(carts toner, dosare, hirtie etc)
Act normativ.
Multumesc! (vezi toată discuția)