Buna ziua.
Am o firma de prestari servicii xerox.
Cheltuielile cu hartia, dosare tus le trec pe cheltuieli materiale nestocate ma intereseaza daca,este corect.
Toate cele bune.
Multumesc.
Nu faceti NIR la toate acestea? Ele sunt considerate materiale consumabile. Intrarea acestora trebuie inregistrata in cont 3028 pe baza notei de receptie, iar iesirea prin cont 6028. Sa inteleg ca Dvs. le inregistrati direct in cont 604? Din punctul meu de vedere nu este corect.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.