Buna ziua ce acte trebuie am nevoie sa depun dupa ce primesc autorizatia pt II. Mentionez ca vreau sa fac un magazit si trebuie sa cumpar o casa de marcat.Intrebarea este cum tin contabilitatea (pe saga c) ce registre am nevoie va rog datimi un raspuns
Multumesc anticipat
Va trebuie registrul jurnal de incasari si plati, registrul inventar. Le cumparati de la centrele cu imprimate speciale.
In maxim 15 zile de cand v-au iesit actele de la registrul comertului, mergeti la finante si depuneti declaratia 070 si 220 cu venitul estimat. Mai depuneti si declaratia 600 cu venitul lunar asigurat daca nu mai aveti in alta parte contract de munca sau nu sunteti pensionar.
Venitul lunar asigurat e diferit de venitul estimat. Acum acest venit e 778 lei si va rezulta o contributie la pensie lunara de plata de 244 lei.
De la finante luati registrul unic de control.
Daca doriti sa tineti registrul jurnal de incasari si plati pe calculator, atunci la fiecare sfarsit de luna listati si indosariati paginile si in Registrul jurnal de incasari si plati treceti doar totalurile lunare.
Pentru fiscalizarea casei de marcat luati legatura cu cei de la firma de unde o cumparati si ei va completeaza dosarul pe care trebuie sa-l depuneti la finante. Dar operatiunea s-o faceti mai repede pentru ca nu puteti sa incepeti activitatea fara a avea casa de marcat fiscalizata.