avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1012 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Cetatenia romana !
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Cetatenia romana !

Buna ziua ,
am facut facultate in romania 6 ani 2001-2007, dupa care am fost plecat din Romania pt 6 luni si m'am intors in mai 2008 pana in prezent stau ca medic rezident , deci in total am peste 11 ani petrecut in romania din care ultimele 5 1/2 ca medic rezident , ce a ce nu stiu ca ce se consider ca nu sunt nici student dar nici angajat ! statusul pt medic rezident nu e bine clarificat , ba ni se trece ca studenti , ba ni se spune ca nu suntem studenti ca muncim ca si medici rezidenti romani . Am citit un pic din requirements de care avem nevoie ca sa cerem cetatenia Romana , si datorita faptului ca nu stiu cum se consider statusul de medic rezident nu m'am putut da seama daca sunt eligibil pt a cere cetatenia , eu as m'am obisnuit in romania si mi ar place sa stau in contunuare aici , ma poate ajuta cineva pe partea legala ? ca desi am facut 11 ani de facultate in Romania nu ma pot enregistra la Colegiul medicilor daca nu am cetatenia europeana 1 deci cu diplomele mele pot sa ma enregistrez in Germania sau Franta si aici unde am studiat ...... nu !

Alte discuții în legătură

Adoptie internationala in familie Cezary Cezary Buna ziua Avem nevoie de ajutor deoarece nu ne descurcam in hatisul de legi. Sotul meu doreste sa adopte copilul meu din prima casatorie, cu acordul ... (vezi toată discuția)
Divort de o cetateana de origine peruana bogdanpuscasu bogdanpuscasu Numele meu este Bogdan Puscasu si de 4 ani sunt casatorit cu o cetateanca de nationalitate peruana.Casatoria a fost oficiata in Peru dar actele nu au fost ... (vezi toată discuția)