avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 771 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie copil

buna ziua,as vrea sa stiu si eu daca sunt eligibila pt indemnizatia de copil...am un copil de 6 luni nascut in anglia,el cu domiciliul acolo deocamdata,eu in bucuresti,nu am lucrat cu carte de munca pana in prezent dar sunt studenta la zi...acum locuind in Romania,impreuna cu baieteul,am dreptul la acea indemnizatie? si daca da,carui birou trebuie sa ma adresez? mutumesc.
Cel mai recent răspuns: George David , Contabil 12:44, 11 Decembrie 2010
Buna ziua !
De cand aveti "statut" de studenta ( la zi ) , raportat la varsta copilului ?
Pentru detalii complete adresati-va Directiei Generale de Asistenta Sociala din cadrul primariei sectorului de care apartineti .
eu sunt studenta la zi de la 19 ani acum avand 23 jumatate..am terminat o facultate si sunt anul 3 la a doua facultate...am uitat sa precizez ceva foarte important ..copilul are cetatenie italiana si nu as vrea sa o schimb...Multumesc pentru raspuns...si voi suna luni la primaria unde am domiciiul.o zi frumoasa.
Detalii la Agentia pentru Prestatii Sociale Bucuresti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acordare indemnizatie luciaichim luciaichim Buna ziua, Va informez ca am o fiica care este cetatean roman si a terminat facultatea in Anglia si care in prezent este studenta la master tot in Anglia, nu ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie de crestere a copilului BivolariuMalvina BivolariuMalvina Bună ziua! Sunt însarcinată în trei luni si în prezent sunt studentă la master pana in martie și sunt studenta si la a doua facultate. Vreau sa intreb ... (vezi toată discuția)