avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2033 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie de crestere a copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie de crestere a copilului

Bună ziua! Sunt însarcinată în trei luni si în prezent sunt studentă la master pana in martie și sunt studenta si la a doua facultate. Vreau sa intreb dacă din martie cand termin masterul pana cand o sa nasc trebuie sa ma angajez sau mi se poate oferi indemnizate si de la a doua facultate? Vă multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: BivolariuMalvina , utilizator 15:33, 18 Ianuarie 2015
1. Daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) sunteti studenta la zi (indiferent daca la una sau mai multe forme de invatamant) veti beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).

2. - Indemnizatia pentru CCC nu se acorda de catre facultate ci de catre Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala (AJPIS).
- Actele necesare se depun la Primaria de care apartineti cu domiciliul sau cu resedinta (cu viza de flotant).
- Tot de la Primarie procurati si lista cu actele necesare in situatia dvs.
Vă mulțumesc frumos, pentru răspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil eualexandra eualexandra Buna ziua! Am si eu unele nelamuriri in ceea ce priveste indemnizatia de crestere a copilului. Eu sunt masteranda in anul I, si am urmat la zi, fara ... (vezi toată discuția)
Indemnizatia de crestere a copilului pentru studenti pusa_clara pusa_clara Buna ziua, ma numesc Clara,am 23 de ani si sunt studenta in ultimul an la facultatea de Farmacie. Am o intrebare...vreau sa imi clarificati daca se poate ... (vezi toată discuția)