avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 255 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie copil la absolvente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie copil la absolvente

Vreau sa aflu informatii referitoare la unde trebuie sa depun dosarul pentru indemnizatia de crestere a copilului, daca eu sunt din jud Maramures intr-o localitate in apropiere de Baia Mare? Sunt studenta la master si voi absolvi anul acesta. voi sustine lucrarea de disertatie in iunie. si termenul cand o sa nasc este la sfarsitul lui septembrie. Cum trebuie sa procedez? IMi depun dosarul pentru somaj si apoi indemnizatie? Ce trebuie sa contina acel dosar?
Ultima modificare: Marți, 31 Martie 2015
bibisi, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:41, 31 Martie 2015
1. Cererea si actele necesare le depuneti la Primaria de care apartineti cu domiciliul sau cu resedinta (cu viza de flotant).

2. Lista cu actele necesare, specifice situatiei dvs., o procurati de la Primarie.
Multumesc.
Dupa ce termin facultatea e bine daca imi depun actele pentru somaj si apoi sa trec pe indemnizatie de crestere a copilului?
1. - Puteti sa intrati in somaj mai intai.
- Sa va inregistrati nat mai repede de la absolvire si sa prezentati la Agentia de Somaj o adverinta de la medicul de familie sau de la medicul curant ginecolog ca sunteti gravida.
- Perioada de 60 de zile de la absolvire si pana veti primi indemnizatie de somaj este eligibila pentru a beneficia de CCC.

2. - Fiind in somaj indemnizat puteti beneficia de concedii medicale, concediu de maternitate (sarcina si lauzie = pre si postnatal = 126 de zile) si apoi de concediu crestere copil (CCC).
- Certificatele medicale le duceti la Agentia de Somaj care le calculeaza si le plateste.