avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1181 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... probleme partaj
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

probleme partaj

Buna ziua. Am o mica problema, recent m-am casatorit iar sotia mi-a ramas gravida si mai are o luna pana ce trebuie sa nasca. Eu lucrez ca si sofer iar nu de mult timp mi s-a retinut permisul si nu mai am de unde sa-mi platesc chiria, sa-mi platesc cheltuielile si sa mai ma ocup si de mancare.

In urma cu o zi l-am sunat pe fratele meu si l-am rugat sa ma lase sa stau la tara 3 luni pana ce trec sarbatorile si mi se rezolva problema cu permisul, iar el ma refuzat spunandu-mi ca daca merg acolo va chema politia sa ma scoata afara.
daca tata-l meu este de partea mea si este impotriva a toate acestea, dar din pacate are 82 de ani si nu mai este in stare ''sa dea cu pumnul in masa'' se poate face ceva? sa stiu ca ma aflu intr-o situatie foarte delicata si nu vreau sa ajung sa locuiesc la container cu un copil mic si nu stiu in ce mod trebuie sa o rezolv.

Problema e ca fratele meu, inainte sa moara mama mea, mai precis acum 10 ani i-a amenintat pe parintii mei ca daca nu pune casa pe el le da foc. mentionez ca eu sunt cel mai mic, iar pe vremea aia nu aveam prea mult habar de ce se intampla avand doar 15 ani iar el 45. La cele intamplate si spuse au fost martori tata-l meu si niste unchi care nu vor sa se bage in problema asta.
Fratele meu a facut cu parintii mei contract de vanzare-cumparare-intretinere...
Iar cand a venit vorba despre mine, fratele meu la spus parintilor mei ca imi va cumpara garsoniera cand ma voi insura- afirmatia facuta a fost doar verbal, nicaieri in scris.