Buna seara,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns.
Restanta la intretinere cu o luna in urma plus un fond de reparatii de 50 lunar. S-a calculat penalizare 27 lei. Greseala contabilitate administrator si afisat inca o intretinere in plus din luna ianuarie a.c. deoarece justificarea a fost ca, facandu-si bilantul a iesit la cateva apartamente aceasta neregula. Adica o intretinere nu a fost achitata din luna ianuarie. administratorul acuza proprietarul de acest lucru ca nu l-a instiintat si a omis acest lucru. Proprietarul da vina pe administrator. Ce este de facut in acest caz, a cui este aceasta greseala si cum trebuie sa se achite aceasta suma.
Multumesc anticipat.
Administratorul trebuie sa indrepte eroarea fara sa mai dea vina pe nimeni pentru ca a elabora listele corect era treaba lui, nu a proprietarului.
In primul rand ca o cota neincasata a unui proprietar ii arata un cash mai mic decat in soldul registrului de casa, deci imediat putea constata inadvertenta. De unde o fi completat el acesti bani?:stunned:
Ca proprietarul a vazut si n-a spus, ca n-a vazut, ca n-a bagat de seama etc, asta e o problema de moralitate, nu de contabilitate.
Asadar, daca lucrurile stau asa cum sustine administratorul - ca intretinerea pe luna ianuarie nu s-a achitat, iar proprietarul nu poate proba contrariul -, atunci cota pe luna ianuarie trebuie sa ramana in sarcina proprietarului de a o plati, dar fara penalizari.
Asa ca administratorul trebuie sa recalculeze penalizarile aferente lunii ianuarie in sensul de a le scoate de pe lista.