Buna ziua,
As avea cateva nelamuriri daca ma puteti ajuta cu cateva raspunsuri.
Sunt PFI activitati independente profesie libera in sistem real neplatitor de TVA si voiam sa ma lamuriti cu cateva chestiuni:
1.Cand am deschis PFI-ul mi-au zis de la adm financiara ca imi trebuie registru de incasari si plati si registru de inventar, pe care le am, acum de curand am aflat ca ar mai trebui si registru unic de control si nu stiu pe cine sa cred...contabilul zice ca nu este necesar, ca e optional?
2.In registru de incasari si plati eu am completat incasarile si platile cu card (din extrasul de cont) respectiv numerar, acum, eu ar trebui sa am atasata fiecare factura de salariu pe fiecare luna , factura pe care contabilul firmei o face, sau e suficient extrasul de cont.
3.De unde trebuie sa iau acest registru unic de control daca e necesar si cine anume ma poate controla si la ce. Mentionez ca eu am domiciliul fiscal pe adresa farmaciei la care lucrez dar toate contributiile le platesc la adm financiara din raza de domiciliu care este in Giurgiu.
4.As dori sa imi explicati cum se calculeaza in cazul PFI-ului contributiile pentru concediu maternitate si cum pot beneficia de acest lucru?
VA multumesc anticipat si astept nerabdatoare raspuns, in masura in care ma puteti ajuta!
Acum eu nefiind persoana juridica inregistrata la ORC ci doar la Adm financiara, inteleg ca nu am aceasta obligatie ,dar in cazul unui control la ce ma poate verifica si unde se realizeaza acest control, la adresa domiciliului fiscal sau unde si ce se intampla daca nu am acest registru unic de control, el fiind optional in cazul meu?