Buna ziua ! Am semnat un contract televiziune si telefonie fixa cu o firma de la noi pe o durata de 2 ani. Dupa aproximativ 4 luni telefonia fixa nu mai functiona din lipsa semnalului in zona.(telefonul fiind cu semnal prin acoperire gen telefonie mobila).
Nemaifiind multumit de serviciile lor am renuntat numai la telefonia fixa, cu televiziunea mergand in continuare.Dupa o luna mi-a venit o factura de vreo 300 lei pe motiv ca am reziliat contractul inainte de termen.Va rog dati un sfat ce sa fac in cazul asta si daca are rost sa merg la un avocat. Multumesc anticipat.
Buna seara.
Cititi cu atentie contractul si mai exact la obligatiile contractuale ale operatorului de servicii. Ei sunt obligati de contract sa ofere o calitate a serviciilor, nerespectarea clauzelor contractuale avand repercursiuni si asupra operatorului.
Cum ati renuntat, mai exact? I-ati anuntat despre intentia dvs., ati motivat-o si nu au fost de acord?
Daca aveti o notificare de reziliere datorita faptului ca platiti un serviciu de care nu beneficiati sau daca ati discutat cu un reprezentant / operator al firmei despre lipsa semnalului e ok, scrieti-le ca refuzati plata facturii nr. ... din data de ... pentru ca nu au putut remedia problema pe care le-ati semnalat-o.
Dupa ce va raspund (si desigur daca refuza) faceti o reclamatie la ANPC.
Rezilierea a fost facuta de tatal meu dar in subsolul cererii era trecut citez ''In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract. " Dar contractul a fost reziliat din cauza semnalului prost si pentru ca nu functiona tot timpul un motiv destul de solid si sincer nu am bani de aruncat pe ferestra ca firma nu si-a facut datoria. Mentionez, contractul de fapt a fost facut pe tatal meu care este mai in varsta si sa zicem ca nu a fost atent cand a semnat acea reziliere.