avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... sanctiune disciplinara
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

sanctiune disciplinara

Buna seara

Sunt profesor. Doresc sa-mi depun dosarul pentru concursul de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului național de experți în management educațional conform Metodologiei - anexa _OMECTS_5549_6_10_2011 si OM 4838/27.07.2013 privind modificarea și completarea OMECTS 5549/06.10.2011.

Situatia mea este urmatoarea: sunt cercetata disciplinar incepand cu data de 1 octombrie 2013, dar nu am primit inca decizia referitoare la sanctionarea/nesanctionarea mea. Maine se intruneste Consiliul de Administratie la ora 12,30 si unul din punctele de pe ordinea de zi este Raportul comisiei de cercetare disciplinara. Deci raspunsul nu-l pot primi mai devreme de ora 14,00.
Tot maine, ora 14, este termenul limita de predare a dosarului pentru concurs.

Exista un articol in metodologie care prevede:

ART. 21
(1) În situaţia în care se constată existenţa unei situaţii de incompatibilitate prevăzute la art. 2 şi nedeclarate cu ocazia depunerii dosarului de înscriere la concurs, persoana respectivă va fi exclusă din Registrul naţional al experţilor în management educaţional, fără drept de reînscriere.

ART. 2
La concursul de selecţie pentru dobândirea calităţii de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional poate participa orice cadru didactic care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
c) a obţinut calificativul "foarte bine" în ultimii 4 ani şi nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent;

Mentionez ca eu am o adeverinta eliberata de scoala saptamana trecuta in care se precizeaza ca pana la data respectiva nu sunt sanctionata disciplinar.
Cum pot sa procedez in aceasta situatie?
Daca astept decizia CA nu mai pot sa-mi depun dosarul.