avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 945 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Problema deducere salariu
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Problema deducere salariu

Va salut!

Am o intrebare pentru voi legata de deducerea la salariu:
Eu sunt student si din octombrie 2011 beneficiez de bursa de studiu. Mamei mele la serviciu in anul 2012 i-au cerut documente pentru a beneficia de deducerea la salariu pentru persoanele aflate in intretinere. Bineinteles ca a luat de la tatal meu de la serviciu dovada ca el nu ma are in intretinere dar surpriza....cand sa depuna actele contabila i-a spus mamei ca trebuie sa aduc dovada ca nu am bursa. Cum aveam bursa maica-mea nu a beneficiat de deducere. Toate bune si frumoase ...numai ca azi contabila de la serviciu i-a spus mamei ca ea de prin 2012 a beneficiat de deducere si ca e vorba de vreo 2500 lei. Nu sunt avocat si nici in ale juridicii nu ma pricep dar parerea mea de om de rand e ca in chestia asta vina e a contabilei ca a dat deducere fara a avea dovezi. Intrebarea mea catre voi este: de la cine se va recupera prejudiciul? care sunt caile legale de a rezolva problema?
Cel mai recent răspuns: ana-cer , moderator 11:42, 30 Octombrie 2013
contabila poate raspunde pentru greseala ei conform contractului de munca si luand in considerare fisa postului! prejudiciul? cineva a constatat un prejudiciu? daca da... cel mai probabil societatea a platit prejudiciul acela si desigur se poate indrepta in regres impotriva mamei, care a beneficiat de ceva sume necuvenite si administrativ, impotriva contabilei,pentru neglijenta sa! ceea ce trebuie sa intelegi e ca, dincolo de nevoile noastre personale, dincolo de revolta... trebuie sa acceptam realitatea! realitatea e una singura:- cineva a beneficiat de ceva sume in mod necuvenit! sa plateasca contabila!? tu ce spui?