avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1081 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Avantaj la pensionare
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Avantaj la pensionare

Sunt pensionata medical,gradul 3.Ieri am avut comisie de reverificare la un an si am fost redirectionata la un alt cabinet decat cel de anul trecut!Am intalnit un medic deosebit care m-a indrumat spre Comisia de handicap ,sugerandu-mi ca asi putea avea oarece avantaje sa spun,in a iesi mai repede la pensia de drept,fiind bolnava inainte de a ma angaja,lucrand 30 de ani cu acest diagnostic,neavand nici o zi de concediu medical!(am diabet insipid central de la 9 ani) Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 20:08, 25 Septembrie 2014
Avantaj ar fi daca ati fi incadrata in gradul grav,sau accentuat si sa fie preexistent calitatii de asigurat.
Cat priveste avantajul incadrarii in gradul mediu,nu pot sa-mi exprim o parere,deoarece nu cunosc luna si anul nasterii si decand v-ati deschis drepturile la pensie de invaliditate.
sunt nascuta in data 12 iunie 1960,am lucrat fara nici o intrerupere din anul 1979 pana in anul 2009 octombrie,si am lucrat cu ,contract 4 ore inca 2 ani! diabetul insipid central l-am "capatat"in anul 1969!
Avantajele incadrarii intr-un grad de handicap preexistent calitatii de asigurat,va poate aduce urmatoarele avantaje:
-Handicap grav:
Reducerea varstei standard(61 de ani si 9 luni)cu 15 ani
Stagiu complet de cotizare de 1/3
Puteti castiga de 3 ori valoarea pensiei actuale
-Handicap accentuat:
Reducerea varstei standard cu 10 ani
Stagiu complet de cotizare 2/3
Castigul este de 50%
-Handicap mediu
Reducerea varstei standard de pensionare cu 10 ani
AM PRIMIT GRAD MEDIU!Va rog sa ma indrumati,ce pasi trebuiesc facuti...La comisia medicala trebuie sa merg in luna noiembrie.Multumesc!