avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 630 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Salubritate, plata taxei de catre chirias
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Salubritate, plata taxei de catre chirias

Vin si eu cu o intrebare care ma deranjeaza. Sunt student si stau si eu in chirie la cineva la casa. Problema este ca eu ca cetatean bun ce sunt vreau sa platesc si eu salubritatea pentru ca stau la casa si am auzit ca se plateste pe cap pe persoana. Problema este ca proprietarul nu ma inregistrat la el in spatiu si fara sa ma treaca el nu pot. Mentionez ca la Anaf am inregistrat contractul de inchiriere si mi-am facut si viza de resedinta la el in spatiu. Nu stiu ce sa fac sa nu ma trezesc cu amenzi sau altceva(daca ma trezesc sau nu cu ele). multumesc anticipat de raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: avocatnou008 , utilizator 19:00, 8 Noiembrie 2013
Problema este ca proprietarul nu ma inregistrat la el in spatiu si fara sa ma treaca el nu pot. Mentionez ca la Anaf am inregistrat contractul de inchiriere si mi-am facut si viza de resedinta la el in spatiu.

Va contraziceti insa nu are importanta pentru ce intrebati. Contractul cu firma de salubritate este incheiat de proprietar, plata taxei nu este obligatia dvs. decat daca in acel contract inregistrat la ANAF este prevazut astfel sau daca v-ati inteles sa o platiti dvs.
In concluzie, atata timp cat nu nu sunteti titular de contract e problema lui daca sunt restante, nu puteti fi amendat dvs. Daca totusi vreti sa platiti, mergeti si platiti-o insa nu veti putea plati doar pentru o persoana daca figureaza mai multe.
Ultima modificare: Vineri, 8 Noiembrie 2013
Ares-3, moderator
Eu vroiam sa fiu in regula cu tot pentru asta am intrebat. Daca amenda vine la el si el va avea probleme aveti dreptate este problema lui. Daca mai raspunde altcineva multumesc anticipat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură