Protectia consumatorului nu protejeaza interesele persoanei juridice, ci doar a celor fizice,din acest motiv nu v-au inregistrat reclamatia.
Cine poate depune o reclamaţie la ANPC?
„Consumatorul – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată.
- Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice.
-
Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.
[ link extern ]
Certificatul de garantie specifica 2 ani de la data vinzarii si nu de un an cum sustin cei de la atelierul service al vinzatorului.
Pentru asta, va adresati instantei de judecata, numai acolo puteti spera ca va rezolvati problema. Trebuia sa va dea garantie pe un an, nu pe doi daca nu vor sa dea pe 2 ani ca sunteti societate. Reglementarile cu privire la garantie intre doua persoane juridice se stabilesc in baza intelegerii dintre parti, ori v-a dat garantie in scris pe 2 ani si ar trebui sa respecte termenul inscris pe certificat.
Mai cautati pe internet discutii pe tema asta, poate gasiti si solutii sau nu.
www.avocatnet.ro/content/for...
Puteti studia si Legea 449/2003, OG21/92 modificata si Legea 296/2004.