buna ziua am si euo problema va rog mult ajutati-ma.
in 2012 am incheiat un contract pe 24luni internet+tv+telefon fix pt care plateam in jur de95ron.in vara 2013 a venit un tip de la firma cu care aveam contract cu o noua oferta mi-a zis ca imi trimite un tel mobil si imi face o noua oferta care sa fie in jur de 70ron iar pt ca imi trimite un telefon mobil sa nu mai folosesc fix-ul pt ca o sa am voce zero.de 5 luni platesc 125ron si am sunat la ei sa imi modifice abonamentul pt ca nu il mai pot achita si mi-au zis ca timp de 2 ani nu imi pot modifica nimic si ca el nu isi aminteste sa fi zis ca o sa ma coste 70ron.mentionez desi mi-a zis verbal ca nu o sa mai platesc pt fix decat chiria si in rest sa nu il folosesc pt ca o sa am voce zero eu in aceste 5luni am platit 13lei pt ca mai am 100min si pe fix.
-ce sa fac?
-cum renunt la contract?
-nu imi poate scoate macar acei banuti pe care ii platesc pt telefonul fix pe care nu il folosesc.platesc un serviciu pe care mi-au zis ca o sa fie voce zero?
-teleonul mobil l-am primit prin curier iar contractul nu este semnat de mine nu il pot anula?rezilia?
-daca stiam ca o sa ma coste mai mult in veci nu treceam de la un abonament de 95ron la unul de 130ron.
cu multumiri
Au trecut 5 luni, din pacate nu mai puteti face nimic chiar daca nu ati semnat contractul.
Puteati renunta in doua situatii:
- la 10 zile de cand ati primit contractul
- in termen de 90 de zile de la data schimbarii tipului daca nu vi-l trimiteau - inteleg din ce ati scris ca vi l-au trimis odata cu telefonul.
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta (pentru ca nu ati semnat contractul in momentul in care v-ati dat acceptul)
Art. 7.
(1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
[…]
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.