avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 379 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere contract Romtelecom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere contract Romtelecom

am un contract incheiat cu romtelecom , din vara anului 2012, pe o perioada de 24 luni , acest contract a fost incheiat telefonic , nu am unul si acasa , am sunat sa primesc si eu un contract dar ma trimit de la un numar la altul si nu am putut rezolva nimic, doresc rezilierea contractului cu ei si nu stiu baza legala si cum se procedeaza

[Editat - sters spatiul gol din campul mesajului]
Ultima modificare: Vineri, 4 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 13:34, 4 Ianuarie 2013
Pentru ca nu s-a trimis forma scrisa puteati face o notificare prin care sa solicitati rezilierea pentru ca nu au respectat art. 4 din Ordonanta 130/2000 care reglementeaza regimul juridic al contractelor la distanta: nu v-au transmis in termen de max. 90 de zile de la data la care v-ati exprimat acordul verbal, contractul pe hartie (sau pe alt suport durabil, de ex. CD, dar din cate stiu nu se foloseste decat hartia).

Daca ati fi constatat ca in forma scrisa a contractului sunt elemente care nu va convin sau nu sunt conforme cu oferta prezentata la telefon, in termen de 10 zile de la data primirii formei scrise aveati posibilitatea sa renuntati la abonament.

Din pacate, aveati termen 90 de zile de la data acordului verbal, deci acum este cam tarziu in opinia mea sa faceti acest lucru.

Acestea sunt articolele din ordonanta 130/2000 la care am facut referire si care v-ar fi putut ajuta:

Art. 4. - (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:
[...]
Art. 7. -
(1)Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. [...] Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
[...]
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.


Iar acesta este articolul care va dezavantajeaza:
(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:
[...]
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.
Ultima modificare: Vineri, 4 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract vanzare-cumparare online lili_0183 lili_0183 buna ziua,astazi 12.05.2012 am incheiat un contract de vanzare cumparare al unui produs de la firma orin.ro,as vrea sa stiu daca pot sa-l anulez..va ... (vezi toată discuția)
Lege returnare produse maria.z maria.z Buna ziua! Stiu ca exista o lege care vine in ajutorul consumatorului nemultumit de produsul achizitionat si in baza acesteia are posibilitatea returnarii in ... (vezi toată discuția)
Contract la distanta Mihaela Enache Mihaela Enache Am facut greseala sa cumpar un produs de pe un site de electrocasnice. Am primit un produs cu vicii serioase. E vorba de un aparat de masaj de tipul relax and ... (vezi toată discuția)