As avea ceva intrebari legat de srl-d si de impozit
1.As vrea sa infintez un srl-d dar nu stiu ce impozit e mai rentabil 3 sau 16
2. Firma se va ocupa cu vanzare de produse chimice pt piscine(clor tablete/kg) importate din italia si nu stiu daca trebuie declarate la vama......trebuie? tot ce e declarat la vama trebuie sa am pe stoc?
3.Trebuie sa am neaparat un anjajat? sau e deajuns directorul general sa fie singurul angajat si restul administratori
4.cat e suma minima cu care pot plati un contabil legal
5.am nevoie de casa,presupun ca voi avea cumparatori si persoane fizice
1.In functie de marja de profit pe care estimati sa o obtineti veti stabili care sistem de impozitare este mai rentabil. Totodata va trebui sa tineti cont si de cifra de afaceri pe care o estimati.In opinia mea in cazul activitatilor de comert, sistemul microintreprinderi nu este rentabil.
2.Pentru efectuarea d achizitii intracomunitare, va trebui sa va inregistrati in ROI si in scopuri de TVA. Nu declarati nimic in vama. Depuneti declaratii recapitulative la fiecare luna la care efectuati operatiuni intracomunitare.
3.Nu trebuie sa aveti angajati.
4.Suma minima cu care puteti plati un contabil legal, cel putin dintr-o cautare pe Google, este de 100-150 lei. Nu cred insa ca veti avea un profesionist contabil in adevaratul sens al cuvantului in banii acestia.
5.Daca veti comercializa catre persoane fizice, aveti nevoie de casa de marcat.
va multumesc.
Acum la inceput probabil voi avea un profit mic in primul anual (10000 euro) presupun ca e rentabil varianta de impozit 3 % .
Aceele declarati recapitulative se depun o data pe luna sau de fiecare deta cand aduc marfa?
va multumesc
Este important sa estimati la ce cifra de afaceri veti avea acel profit de 10.000 euro, avand in vedere ca impozitul de 3% il veti datora asupra veniturilor.
Declaratiile recapitulative se depun lunar ori de cate ori aveti operatiuni intracomunitare.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.