avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 283 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Se acorda subventii pt studenti ?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Se acorda subventii pt studenti ?

Buna ziua, va rog sa-mi spuneti daca copii mei care sunt studenti la zi la universitatea Transilvania din Brasov, nu au nici un venit, au contract de inchiriere la fisc, au mutatie , nu au proprietati si toate actele in regula, pot primi subventie la gaze. Mentionez ca de multe ori au fost sa depuna actele, de fiecare data le-au gasit diferite chichite la acte, iar acum ca sunt toate in regula, au motivat ca nu pot primi actele pt subventie deoarece sunt intretinuti de parinti. Noi parintii stam la 100km de Brasov , iar ei stau cu chirie, deoarece nu au prins loc in camin.V-as ruga sa-mi dati un raspuns cat mai repede, deoarece numai pama poimaine, 20 noiembrie mai primesc acte, si as vrea sa stiu ce trebuie sa fac, ca fara aceasta subventie pt ei, nu stiu cun ne-am descurca. Multumesc anticipat,.
O zi buna.
Si eu sunt studenta la Universitatea Transilvania si ma aflu in aceeasi situatie. Nu am gasit nicaieri vreo lege ca studentii nu mai beneficiaza de subventie decat pe foile lipite pe peretii primariei... Mie mi-a luat foile, dar doamna de acolo mi-a zis ca nu voi primi subventie si ca nu sta sa se certe cu mine. Ca vineri (15.11) s-a dat o lege noua si studentii nu mai primesc ajutor de incalzire pentru ca sunt in ingrijirea parintilor si daca parintii nu au niciun venit tot nu se acorda subventie...
Ultima modificare: Miercuri, 20 Noiembrie 2013
alexaaa90, utilizator
Daca spune ca studentii sunt in ingrijirea parintilor atunci sa li se acorde acestora subventii pentru incalzire tinand cont si de copiii lor studenti pe care ii au in intretinere.
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane