- angajat 2006, functie de baza, la un angajator, carte munca depusa la itm, inceteaza cim 2010, nu se ridica de la itm cartea de munca;
- acelasi angajat 2007, cim partial, la alt angajator, inceteaza cim 2013.
angajatul (fost) merge in 2013, dupa incetare cim partial la al 2-lea angajator, dupa cartea munca (depusa de primul angajator) la itm, "la judet".
cartea de munca e de negasit.
se suna de catre itm, intr-un final, dupa indelungi si insistente cautari, la al doilea angajator (cel la care a fost cim partial).
"apare" (se confirma), in sfarsit, cartea de munca la acest angajator, luata (ridicata) in 2011.
angajatul (fost) nu a fost informat de acest angajator nici in 2011 (cand s-a ridicat cartea de munca), nici in 2013, la incetarea cim. (probabil nu informa niciodata daca nu se faceau investigatii, sau ramanea "disparuta", cum s-a zis la un moment dat in itm).
avea dreptul acest angajator (al doilea, cel la care a fost cim partial) sa ridice cartea de munca depusa intial, de primul (cel la care a fost functia de baza)?
(mai e si obiect de negociere acum cu fostul angajat... "ti-o dau/nu ti-o mai dau (cartea de munca)"... )
Cel mai recent răspuns:
ContSters257414 , utilizator
19:15, 29 Noiembrie 2013