Incep prin a va pune cateva intrebari:
1. La ce adresa de e-mail pot depune o reclamatie la ANPC Bucuresti? In urma cu cateva luni am mai trimis o reclamatie impotriva Vodafone Romania la o adresa de e-mail pe care am gasit-o pe site-ul ANPC-ului si am primit un mesaj automat prin care eram atentionat ca trebuia sa o trimit la o alta adresa de e-mail. Din pacate, am sters acel e-mail si nu mai stiu la ce adresa de e-mail sa trimit reclamatiile mele.
2. Cum pot atasa un contract intr-o reclamatie pt. ca si cei de la ANPC sa il poata deschide? M-ar interesa, daca stiti, sa imi spuneti ce tip de fisiere pot deschide.
Una dintre problemele pe care vreau sa le reclam la ANPC arata asa:
Cam prin septembrie 2007 am devenit consilier financiar la o anumita companie de asigurari de viata (contractul cu ei imi interzice sa ii vorbesc de rau, asa ca nu va pot da numele companiei) si mi-am incheiat si mie o asigurare de viata pe care am platit-o aprox. 2 ani de zile. Pt. ca am ramas fara loc de munca, prin 2009-2010 am rascumparat asigurarea si am primit o anumita suma, din care, la momentul respectiv, am crezut ca s-a retinut comisionul incasat de mine la incheierea contractului (50% din valoarea primei pe un an). Au trecut anii si am crezut ca totul s-a incheiat in bune conditii, pana pe data de 27 noiembrie 2013 cand primesc o notificare de plata de la [editat] Romania, prin care eram instiintat ca am de plata o anumita suma de bani pana la data de 22 noiembrie 2013 si ca "pentru a opri trecerea cazului dumneavoastra in etapa urmatoare, reiteram propunerea noastra de a achita suma datorata in termenul indicat". Stiind ca intre mine si ei nu exista incheiat niciun contract prin care sa fiu de acord cu penalitatile percepute de ei, am crezut ca etapa urmatoare o reprezinta instanta... Ma uit putin pe plic si vad ca pe stampila Postei Romane apare ca plicul a fost trimis din Bucuresti pe data de 21 noiembrie (cu o zi inainte de expirarea termenului-limita). Crezand ca ei sunt niste oameni minunati, care ii inteleg pe cei care au probleme, am sunat si eu la ei sa imi amane plata pana pe data de 05 decembrie (plata oricum urma sa fie facuta pe data de 29 noiembrie). Tipa cu care am vorbit, imi spune ca poate amana plata numai si numai daca ii promit ca o sa platesc respectiva suma de bani pana la data respectiva. Pt. ca eu am considerat ca respectarea legii trebuie facuta obligatoriu si fara a fi conditionata de promisiunea unei plati, nu i-am promis nimic. Ea a inceput sa imi spuna ca nu poate amana plata daca eu nu ii promit ca o sa platesc pana atunci, la care eu i-am raspuns ca motivul pt. care poate face amanarea este faptul ca ei au incalcat legea pt. ca mi-au trimis notificarea de plata doar cu o zi inainte de scadenta. Dupa care, ea imi zica ca Posta Romana este vinovata ca nu am primit eu notificarea la timp pt. ca ei m-au notificat pe data de 15 noiembrie (probabil, telepatic), pt. ca asa scrie si pe hartia din plic (probabil ca daca acolo scria data de 31 februarie 2013, eu atunci as fi fost notificat, fara sa conteze in vreun fel faptul ca pe stampila postei apare data de 21 noiembrie)... Dupa vreo 10 minute de cearta la telefon si nicio amanare de plata (am considerat ca nu pot fi complice la incalcarea legii) am decis sa recitesc contractul incheiat intre mine si respectiva companie de asigurari si vad ca acolo se vorbeste despre instiintari de plata expediate cu notificare de primire si de o perioada rezonabila (10 zile calendaristice din momentul in care instiintarea a ajuns la mine, nu din momentul in care aceasta a fost tiparita) in care pot sa restitui datoriile...
Intrebari:
1.Din moment ce aceasta firma are sediul in Dambovita, reclamatia impotriva lor trebuie trimisa catre Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Dâmboviţa sau catre cel din judetul meu?
2. Se poate considera ca eu am fost notificat pe data tiparirii notificarii de plata, din moment ce eu nu am primit absolut nimic de la ei pana la data de 27 noiembrie? Nu ar fi trebuit ca ei sa se asigure ca notificarea sa ajunga in timp util la mine?
3. Din moment ce in contractul incheiat intre mine si compmania care le-a vandut creanta scrie ca pot aplica penalitati de 0,15% pe zi, aceasta companie poate aplica si penalitati mai mari?
Multumesc anticipat pentru ajutor!
Cel mai recent răspuns:
polloctav , utilizator
07:45, 3 Decembrie 2013