avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna Ziua - pastrare post
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna Ziua - pastrare post

Sunt profesor suplinitor de limba engleza, in primul an de activitate in invatamant, la o scoala gimnaziala. Am promavat examenul de titularizare cu nota 7,81 si am obtinut acest post pe o perioada de 1 an. Am aflat deunazi ca doamna profesoara titular pe acest post ar dori sa se intoarca la aceasta scoala, dansa fiind detasata in alta parte. Este posibil ca eu sa raman fara post, in conditiile in care mie mi s-a incheiat contract de munca pe o perioada de 1 an si m-am inscris si la examenul de definitivat? Si in aceste conditii eu ce ar trebui sa fac pentru a nu ramane pe dinafara?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valentina2002 , utilizator 19:40, 8 Decembrie 2013
1) depinde de condițiile incluse în acel contract ce l-ați semnat cu unitatea de educație;
2) dacă contractul nu impune anumite condiții cu privire la revenirea pe post a profesorul titular, iar unitatea de educație nu respectă perioada limitată de 1 an în favoarea dvs., puteți contesta în scris măsura luată ca fiind netemeinică, nelegală, abuzivă și profund vătămătoare drepturilor și intereselor dvs. legitime, nerespectarea clauzelor stipulate în respectivul contract de 1 an.Dacă nu vi se aprobă, puteți urma calea soluționării în justiție.
OK! In contract nu exista nici o clauza cum ca profesorul ar reveni la postul sau intr-o perioada mai mica de 1 an!
Multumesc foarte mult!