avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 876 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema firma telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema firma telefonie mobila

Buna ziua,

Se da urmatoarea speta:

La o anumita data, am contactat telefonic un operator orange, cerandu-i prelungirea perioadei contractuale cu inca 6 luni, deoarece abonamentul meu expirase + schimbarea optiunii actuale cu una de 5 euro (TVA inclus; cel putin asa mi-a confirmat operatorul cu care am vorbit). In timp, am observat ca, de fapt, nu platesc 5 euro (TVA inclus), ci 8 euro, lucru confirmat de un alt operator orange la o reprezentanta orange. Ce vreau eu sa stiu:

- se considera ca nu si-au respectat obligatiile contractuale daca nu s-a facut nimic scris?
- pot sa le cer daune pentru plata facturii peste ceea ce am stabilit de comun acord cu ei?
- daca am platit factura timp de 3-4 luni de zile, fiind constient ca suma este mai mare decat ar trebui sa fie, mai am drept de atac asupra lor?

Singura mea dovada cred ca este convorbirea cu operatorul lor, care poate sau nu sa fie deja stearsa.
Daca le spun "off the record" sa-mi schimbe optiunea cu ceea ce doresc eu, reversul medaliei constand in posibilitatea de a-i da sau nu in judecata, se considera santaj? :rolleyes: Nu vreau nici sa ii actionez in instanta, nici sa renunt la serviciile lor, doar sa-i "scutur" putin.

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Zappo11 , utilizator 11:40, 10 Decembrie 2013
- in situatia data acordul de vointa se considera indeplinit inclusiv pe cale orala/la telefon, nu este nevoie de ceva scris;
- nu prea puteti sa le cereti daune, ca nu prea aveti cum sa le motivati (in plus despre ce daune vorbim? 3 eur x 3 luni = 9 eur? despre astea?)
- nu prea mai aveti drept de "atac asupra lor" atata timp cat ati platit 4 luni pretul si probabil o veti plati si pe a 5-a pana va hotarati sa ii dati in judecata

Ce santaj?? Santajul este infractiune, penal. La dvs este o neintelegere (orgolii) pe civil.
Nu aveti cum sa ii "scuturati", ori ii dati in judecata (or sa rada aia pe la judecatorie si or sa va injure in gand ca le mariti volumul de lucru pentru orgolii de 9 euro) ori ii lasati in pace si va vedeti de treaba. Dati-le si dvs un telefon la orange, ii injurati un pic si ..asta e, va descarcati si cand se implinesc cele 6 luni prelungiti contractul in scris ca sa vedeti ce semnati. Bafta.
Din moment ce ati platit diferenta de 3 euro lunar inseamna ca ati acceptat tacit suma !Daca v-ati fi dus din prima luna sa ii intrebati ce reprezinta acea diferenta poate se remedia dar asa e tardiv.Eu zic sa asteptati sa se termine aceste 6 luni apoi daca faceti prelungire mergeti direct la shop si intrebati exact care sunt costurile cand semnati un contract .
Multumesc pentru raspunsuri! Se poate inchide,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abonament orange prelungire romeo mart romeo mart cu o luna inainte de expirarea perioadei contractuale orange am solicitat serviciul clienti pentru a inchide abonamentul orange incepind cu 22 iulie 2013 dar ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract orange Tudor Mincu Tudor Mincu Buna ziua, Am o problema cu Orange. In Decembrie 2009 am achizitionat un telefon Blackberry 8520 Curve de la ei, cu abonament de 20 de euro (TVA inclus). ... (vezi toată discuția)
Probleme legate de orange romania s.a. blonddy13 blonddy13 In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita. Din 1999 sunt abonat fidel la ... (vezi toată discuția)