@gcprmr,
Sa le luam pe rand:
1. Audit-ul se face in caz de nevoie. Pe langa faptul ca este cam scump, trebuie sa va adresati unor firme sau persoane autorizate... In mod normal, activitatea economico-financiara este intocmita de catre comisia de cenzori aleasa in AG a proprietarilor. Daca procedati asa cum mai cunosc eu niste exempledin urbea noastra, as. prop. care sunt administrati de firme specializate, lasa toata activitatea, dar absolut toata in grija firmei respective care are un slogan f. cunoscut: dormiti linistiti, noi avem grija de banii dvs...
Am rugamintea sa ne spuneti daca aveti com. executiv condus de catre un presedinte si comisie de cenzori. In L 230/2007 si in HG nr. 1588/2007 aveti scrise clar atributiile fiecarui organism de care am facut vorbire<
2. Este adevarat, investitiile se fac daca sunt necesare. Unele se programeaza din timp si da, este nevoie sa se hotarasca in AG a proprietarilor, altele se fac "la urgenta" (repararea unei terase), cand nu este necesar acordul proprietarilor ci se fac la solicitarea proprietarilor afectati si in urma unui proces verbal de constatare; oricum s-ar face aceste lucrari, trebuiesc cunoscute de toata lumea si numai cu aprobarea com. executiv al as. prop.;
3. In legatura cu convocarea AG. trebuie sa lecturati legislatia. Nu se poate sa se procedeze asa cum ati descris. Lipsa cvorumului este constatata de catre comisia de cenzori, presedintele suspenda AG si o reprogrameaza intr-un interval ce nu trebuie sa depaseasca 10 zile. Cum sunteti cam putini (30), cred ca nu este o problema ca cineva sa mearaga sa convoace din nou proprietarii, membri ai as. prop. la AG reconvocata si da, acum cei 6-7 prezenti pot lua hotarari legale care vor trbui respectate de toti proprietarii. Hotararile luate in AG, sau com. ex. se vor afisa la avizierul as. prop. pentru a fi luate la cunostinta si de catre cei care au lipsiot de la lucrarile AG.
4. Firma care va administreaza poate sa va creasca tariful de administrare de trei ori pe zi si-odata noaptea, daca vrea - faza este sa fie de acord si conducerea dvs. Nu trebuie sa vina reprezentantul firmei si sa comunice celor 5-6 prezenti cresterea tarifului. Firma notifica asociatia conform prevederilor contractuale ca incepand cu data de... tariful de administrare pe mp de sup. utila creste de la ..., la ... . In conditiile in care membrii com. ex. considera ca aceasta crestere este una normala, comunica firmei acordul acestora, iar daca nu sunt de acord, comunica firmei acest lucru, mergandu-se pana la incetarea contractului de administrare. Poate ne spuneti cam cum sta treaba la dvs. in asociatie cu aceste tarife, asa sa ne facem o idee...
.........................................
@onuca,
Veniti cu niste exemple, sa "vedem" si noi cam cum sta treaba la dvs. in asociatie. Asa, in general vorbind este ca si cum am spune "... e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune"...
Problema este cine pe cine fura. Chiar este un sat fara caini in asociatia dvs. sau se intampla ca la mine, cand o proprietara vine si zice: eu mi-am platit "asociatia" pe luna... , de ce apar cu restanta, nu cumva ati bagat banii in buzunar? Nu are sens sa va mai povestesc cum i-am demonstrat in doua minute ca greseste.
Legislatie este, drepturi aveti, cadru' de discutii - este, unde este problema? Chiar sunt curios.