avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1014 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... camere de supraveghere in birou
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

camere de supraveghere in birou

Buna seara! Lucrez ca functionar public intr-un birou unde se prelucreaza date cu caracter personal iar conducerea a hotarat sa monteze camere de luat vederi atat pe holuri cat si la mine in birou. E singurul birou in care se monteaza camera de luat vederi, in varianta in care mai sunt si alte birouri in institutie. Intrebarea: Este legal sa se monteze aceasta camera de luat vederi, deasupra usii în interior, sa filmeze tot biroul, in cazul in care in acest birou se fac accesari in baze de date şi în cazul in care pana la biroul meu si chiar usa biroului este supravegheata de alte camere? Nu am fost informat, (am gasito montată), nu am semnat nimic referitor la acest aspect. Va multumesc.
Ultima modificare: Duminică, 15 Decembrie 2013
Unfunctionar, utilizator
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 10:52, 16 Decembrie 2013
Sa inteleg ca este in "ilegalitate"?
Nu exista nicio licenta sau proiect avizat de IGPR.
Se sanctioneaza in vreun fel daca vine IGp-ul in control?
Cine plateste amenda? Cine a dat dispozitia de "rechizitionare" a sistemului video sau persoana responsabila din cadrul depart. administrativ ca nu l-a instiintat decat verbal despre licenta?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Camere de supraveghere video rada_gaby rada_gaby E legal sa imi pun o camera la curtea mea, sa imi filmeze spatele casei, doar proprietatea mea, nu spre vecini sau spre drumul public, pot sa chem o persoana ... (vezi toată discuția)
Supraveghere video maria_2012 maria_2012 Buna seara. Lucrez la o companie de stat si de cateva luni intr-un birou de 2 m patrati , de fapt o toneta ,ni s-au instalat camere de supraveghere video in ... (vezi toată discuția)