Buna ziua, mi-am facut un pfa pentru reparatii echipamente electronice la domiciliul clientului. Acum ce nelamuriri as avea eu
1. din 1 aprilie o sa intru in ccc si nu stiu cum e mai bine sa declar pfa la anaf pt a mi se calcula indemnizatia la venitul realizat si a fi mai usor cu contabilitatea: sistem real sau norma de venit, platitor sau neplatitor de tva
2. pt serviciile prestate pot elibera doar chitanta?
3. se poate ca singurele cheltuieli sa fie cu sanatatea, impozitul si contributia pt concedii si indemnizatii? Nu vreau sa deduc nimic
Asta stiu, multumesc.
Am uitat sa mentionez ca nu m-am inregistrat cu pfa la finante inca si as mai avea o intrebare:
daca nu platesc cas imi trebuie ceva de la servici?
In maxim 15 zile de cand v-au iesit actele de la registrul comertului trebuie sa va inregistrati si la finante.
Nu inteleg a doua intrebare, cea cu contributia la pensie. Mai aveti un loc de munca cu contract de munca valabil? Atunci nu veti plati contributie la pensie pentru pfa.
Pfa
unnemultumit
buna ziua!
am si eu o problema...la inceputul lui 2008 mi-a venit geniala idee sa imi scot un PFA...
dupa zile de umblat si asteptat dupa functionarii ... (vezi toată discuția)