Am cumparat un cooler pentru laptop si l-am folosit doar o singura data. Am pus laptopul pe el si acesta a alunecat datorita sistemului prost de sprijin. Noroc ca nu a cazut pe jos! Datorita alunecarii, laptopul a lasat o zgarietura pe cooler. M-am dus la magazin imediat a doua zi de la cumparare, sa dau produsul inapoi si sa-mi dea banii platiti, pentru ca nu-mi este util produsul in aceste conditii. Dupa lungi discutii, m-au pus sa fac o cerere de returnare a sumei incasate de magazin pentru acest produs, dar au comentat ca: "nu cred ca o sa se aprobe, pentru ca este zgariat coolerul".
Au procedat corect? In ce situatie se incadreaza cazul meu? Lipsa de conformitate? Daca nu mi se aproba ce fac?
Culmea este ca pe site-ul producatorului se specifica o caracteristica a coolerului, design anti-alunecare (!!!), dar de care comerciantul din Romania nu pomeneste nimic pe site!
Cazul meu cred ca se incadreaza la lipsa de conformitate, dar comerciantul a aplicat facilitatea de retur in 31 de zile... Cum sa procedez?