Bună ziua,
Am înfiinţat de curând un PFI şi am emis primele facturi. Aş dori să ştiu cum se înregistrează facturile care se încasează la 30 de zile de la emitere, respectiv în luna următoare, sau, cum e cazul acum, în anul următor.
Daca sunteti inregistrat ca pfa, trebuie sa treceti incasarile ca si platile (deci valorile si la data dupa documentele de incasare/plata nu dupa facturi) in registrul jurnal de incasari si plati.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.