Am o intreprindere individuala si recent mi-am modificat activitatea principala.
Astfel ca pot folosi niste electronice pe care le-am achizitionat ca si persoana fizica.
Intrebarea este cum pot eu sa le aduc ca aport la Intreprinderea individuala, ce valori sa aiba, suma pe caare am platit-o pentru ele? ( eu nu am niciun document justificativ de cand le-am achizitionat)
De asemenea, eu am contabilitate in partida simpla si nu stiu cum sa le trec in registrul inventar si daca se face vreo amortizare la ele...
Sper sa primesc ajutor din partea dvs pentru aa putea face de la inceput lucrurile cum trebuie.
Din codul fiscal, art. 48: Nu sunt considerate venituri brute:
a) aporturile în numerar sau echivalentul în lei al aporturilor în natură făcute la începerea unei activităţi sau în cursul desfăşurării acesteia.
Intocmiti un contract de comodat cu acele mijloace fixe/obiecte de inventar pe care le folositi dar care nu sunt achizitionate pe pfa. Doar ce cumparati pe pfa le treceti in registrul inventar.