luni 06-01-2014 am avut cursa de la craiova la roma,din cauza cetii cursa a fost mutata de pe aeroprtul din bucuresti .ora programata pentru decolare era 18.30 insa acest lucru s-a efectuat la ora 02.30 in data de 07-01-2014 adica 8(opt) ore intarziere.am inteles ca in acest timp calatorii au neste drepturi ,trebuie asigurata o asistenta.un telefon,un fax,apa ,mancare,etc.pt mine roma era doar o escala aveam cursa de la roma la olbia(sardinia)la ora 21,20.bilet la care era deja efectuat check-in.nu mi-a fost asigurata o legatura cu compania meridiana pt a reusi sa imi schimb biletul pt o data urmatoare.am fost nevoit sa imi cumpar un alt bilet din aeroprtul de la roma pt prima cursa spre olbia.sunt total dezamagit de comportamentul CARPATAIR,carora le-am trimis de 4 zile un mail ,dar se pare ca nu au bunavointa sa raspunda sub nici0 forma.va intreb ce drepturi am ,cui sa ma adresez,daca am dreptul la despagubire?
Buna ziua,
In primul rand va trebui sa adresati o notificare, daca se poate prin executor judecatoresc, firmei care a asigurat transportul la Roma solicitand despagubiri.
Daca nu dau curs solicitarii atunci va adresati instantei.