avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 964 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Spor vechime in invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Spor vechime in invatamant

Sunt profesor in invatamantul prescolar.Lucrez la catedra din septembrie 1999,astfel incat in septembrie 2013 am intrat in transa de vechime 14-18 ani.Mentionez ca in perioada octombrie 2006-ianuarie 2011am beneficiat de CIC pt cei 2 copii .
Ma asteptam la o majorare de salariu incepand cu septembrie 2013 de vreme ce am intrat intr-o alta transa de vechime.Intreband-o pe secretara de ce nu mi-a majorat salariul,aceasta mi-a spus ca CIC (conc.ingr.copil)nu se calculeaza ca fiind vechime la catedra.Va rog sa-mi scrieti parerea d-voastra asupra acestui lucru.Va multumesc.

Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:11, 12 Ianuarie 2014
Perioadele in care personalul didactic s-a aflat in concediu fara plata acordat in conformitate cu prevederile legale in vigoare sau in concediul pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani, respectiv 3 ani, precum si perioada in care personalul didactic a efectuat stagiul militar, dupa care s-a reintors la catedra, respectiv perioadele in care personalul didactic a avut catedra rezervata in invatamant, nu intrerup vechimea in invatamant. Aceste perioade nu constituie vechime efectiva in invatamant pentru acordarea sporului de stabilitate.


De la 20.01.2007 , perioada concediului pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau de până la 3 ani în cazul copilului cu handicap constituie vechime în muncă şi în serviciu, care se are în vedere la stabilirea drepturilor ce se acordă în raport cu aceasta.