avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1134 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Zile de recuperat!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Zile de recuperat!

Lucrez la o gradinita de stat! Doamna directoare acum ne spune ca trebuie sa recuperam zilele accelea libere de la sfarsit de an! In caz ca sunt in concediu medical sau de odihna cand se recupereaza .....cand ma inapoiez la servici va trebui sa le recuperez sau numai! Plus ca ar fi trebuit recuperate anu trecut nici de cum anul accesta! Multumesc si astept un raspuns!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:30, 15 Ianuarie 2014
La revenirea din CO sau din concediu medical veti recupera acele zile libere acordate la sfarsitul anului prin HG.
Dar de ce sa le recuperez daca eu am citit legea cand a fost publicata si spunea ca sa se recupereze anu trecut nici de cum sa recuperez ceva ce am primit anul trecut!
Pentru zilele de 27 si 31 decembrie recuperarea trebuia efectuata pana la 24 decembrie.
Pentru data de 03 ianuarie recuperarea trebuie facuta pana la data de 31 ianuarie 2014.

Persoanele care aveau programate CO in aceste zile nu recupereaza.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme pontaj -zilele de 24 si 31 decembrie cristina_mihaela cristina_mihaela Buna seara .Pentru personalul tesa in luna decembrie 2012(...deoarece la o unitate de 800 salariati li s-au emis comunicari de CO la multi, unii fiind deja in ... (vezi toată discuția)
Zile libere resurse12 resurse12 :sorry: zilele de 24 si 31 .12.2012 sunt declarate zile libere de catre guvern cu conditia de a fi recuperate in data de 12 si 19 .01.2013.Pt functionarii ... (vezi toată discuția)