avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale impozit forfetar pentru societati declarate fara ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

impozit forfetar pentru societati declarate fara activitate

se aplica vreun impozit firmelor fara activitate?
multumesc
Cel mai recent răspuns: Marian Turtoi , Consultant managementul calitatii 10:57, 27 Iunie 2009
pai :( din cei 500 E pentru o luna voi plati a 12 parte, adica ap 200lei ? sau tot?
ms mult de timpul acordat
buna ziua! evident, am si eu o problema cu impozitul forfetar. am o firma infiintata in iunie 2008. firma nu a desfasurat niciodata activitate. odata cu aparitia impozitului forfetar am studiat atent problema si am decis sa suspend activitatea. intrucat sunt studenta si nu am nici un fel de venituri mi-a luat destul de mult timp sa fac rost si de cei 250 lei necesari suspendarii. in timpul acesta am verificat normele metodologice unde scrie ca "firmele ce isi vor suspenda activitatea dincolo de 1 mai nu vor plati impozit". astazi am aflat ca, de fapt, voi plati impozit pentru perioada aferenta de la 1 mai la depunerea cererii de suspendare. #-o nu stiu ce sa mai zic...inseamna ca nu stiu eu sa citesc corect. oricum, intrebarea mea este ce se poate intampla daca vreau in continuare sa suspend activitatea dar NU am, repet, nu am nu ca nu vreau sa platesc, impozitul forfetar aferent celor 2 luni de la intrarea in vigoare a legii? multumesc!