In aceste cazuri, stampilele se numeroteaza, exemplu:
- daca aveti 2 spamplile, le faceti cu numarul 1-2
- daca aveti 3 spamplile, le faceti cu numarul 1-3
................
- daca aveti 11 spamplile, le faceti cu numarul 1-11, apoi alegeti una stampila si i-o dati contabilului pe proces verbal. Atat!!
Nu se manufactureaza stampile cu diferite, una cu inscriptii (gen: contabilitate, pt finante, etc) si alta fara inscriptie. Stampilele trebuie sa fie toate la fel.
Va faceti prea multe probleme, in cazul unei fraude, o stampila se poate face foarte usor.
Daca vreti sa fiti sigur, sigur, sigur 100% si sa aveti 0% risc cu contabilul, se poate doar daca invatati dvs. contabilitate si va tineti singur. Ce frauda sa va faca contabilul? Si mai ales ce ati patit in trecut? (ca spuneti ca ati patit-o si cu alti contabili).
Sau faceti o conventie cu contabilul, ca de cate ori are nevoie de stampila sa va sune si sa veniti sa ii puneti stampila pe cate o hartie, in felul asta "controlati situatia".
Contabilii au un sertar (cutie) in care tin sa zicem, dupa caz, 20-30 de stampile de la clienti (pentru eficienta in munca), dar mai au si 2-3 clienti care nu le dau stampila ... ehhh, asta e !!
P.S. De obicei patronii dau mai multa importanta acestei stampile decat are in realitate (este o bucata de guma cu cerneala, atat).