Buna ziua. Am doua intrebari. O persoana care posteaza un banner cu scop de reclama/publicitate pe fatada unui bloc, de unde are nevoie de autorizatie : de la primarie sau de la asociatia de locatari? Taxa pentru afisaj/ reclama-publicitate unde se plateste (la primarie sau la asociatia de locatari)?
Fatada condominiului este parte comuna a tuturor proprietarilor, nu se pot pune panouri publicitare fara acordul asociatiei, daca aceasta doreste si o chirie (si asa ar fi normal), cel care doreste sa posteze trebuie sa achite, daca nu atunci nu posteaza.
Cred ca si primaria trebuie sa dea acordul de montare, nu stiu daca este o taxa.
Multumesc.M-ar interesa sa stiu daca daca are intaietate primaria sau asociatia de proprietari. Unul dintre locatarii nemembri are deja banner pe fatada blocului. Nu stiu daca are autorizatie de la primarie. Asociatia pe scara este infiintata de o luna.Ma intereseaza legal cum este .
Nu are nimeni intaietate. Primaria isi incaseaza taxele legale iar Asociatia chiria pentru folosinta fatadei.
Este obligatorie si autorizatia de la Primarie si acordul de la Asociatie pentru montarea reclamelor pe fatada.
Pe cei de la Primarie nu-i intereseaza daca asociatia si-a dat acordul sau nu iar pe cei din asociatie nu trebuie sa-i intereseze daca cel ce a montat banerul a platit la primarie sau nu.
Asa cum s-a mai spus fiecare e cu treaba lui.
Noi in asociatie punem la plata pe cei care-si instaleaza firme, banere... pe peretii blocului. Intamplator mai aflam de la cate unul ca plateste si "taxa de publicitate" la primarie, dar asta nu exclude plata chiriei pentru spatiul ocupat de firma, banerul afisul respectiv. Unii nu platesc la primarie taxa de publicitate si iar nu ne intereseaza pe noi cei din asociatie.