Buna ziua! Am incheiat un contract de inchiriere incepand cu data de 01.11.2012 care inainte de expirare a mai fost prelungit pana la 31.10.2014, pentru folosinta unei case, curte comuna cu inca o casa tot a proprietarului. Contractul este inregistrat la organele fiscale, fiindu-mi decontata chiria, avand in vedere statutul grefierilor. S-a stabilit de la inceput ca se va emite o chitanta pe care eu sunt obligata sa o depun la contabilitate pentru decontarea acestei chirii. In urma unor neintelegeri din partea proprietarului, dupa cum urmeaza:
- igrasie foarte mare, mucegai foarte mult pe peretii incaperilor (camere, bucatarie, camara, hol). La preluarea casei era zugravit si raschetat parchetul, probabil pentru a acoperi aceste nereguli, avand in vedere ca la foarte scurt timp de la mutare au inceput aceste mari probleme. Masurile le-am luat doar noi, acesta nefiind sub nici o forma interesat in vreun fel sa ne ajute sau sa remedieze problemele. Am cumparat multe solutii antimucegai care nu au avut un efect decat de scurta durata, maxim o luna. O singura data ne-a spus ca are o galeata de lavabil antimucegai pe care o putem folosi, dar sa rezolvam noi. Am facut si acest lucru. In privamara lui 2013 am discutat sa remedieze cumva problema. A spus ca va face lucrari de hidroizolatie si izolatie, la cea din urma oferindu-se sotul meu, nefiind de specialitate, dar avand habar oarecum, sa ii faca aceasta lucrare in limita timpului disponibil, avand in vedere ca lucram amandoi si avem 3 copii minori (1 an, 3 ani si 7 ani) de care ne ocupam doar noi. Nu a achizitionat materialele in primavara, cum a fost vorba, ci abia in luna iulie 2013. La sfarsitul lunii septembrie a inceput cu presiuni asupra sotului sa termine cu izolatul ca vine iarna. Sotul a lucrat absolut singur, fara nici un ajutor din partea proprietarului nici macar pentru sculele folosite (nici macar schela, spunand ca este de datoria noastra), curentul a fost suportat tot de catre noi pentru aceasta lucrare unde au fost folosite diverse scule (bormasina, flex etc., fiind tot ale noastre), iar in luna octombrie a survenit si decesul mamei mele de care tot noi ne-am ocupat (si ingrijit-o tot in aceasta locuinta). Proprietarul a inceput sa vina foarte des si sa ceara explicatii de ce nu termina cu izolatul, desi nu-i mai cumparase materialul necesar pentru a izola, respectiv placile pt izolat, la foarte scurt timp dupa decesul mamei mele a venit si a spus din nou acelasi lucru, i-am spus ca nu a mai avut timp sotul, avand aceast eveniment, spunand pe un ton jignitor ceva de genul "ce asta-i motiv"... Urmare acestor cuvinte, i-am spus clar ca nu ne mai ocupam de aceasta izolatie, acum avand ca urmare faptul ca nu mai doreste sa-mi semneze chitanta care imi este necesara la decontul chiriei, avand in vedere ca eu i-am achitat contravaloarea chiriei si a impozitului aferent pentru luna ianuarie 2014 inca din data de 3, iar dansul nici in acest moment nu mi-a dat chitanta fara de care nu mai pot onora plata chiriei. Am uitat sa mentionez faptul ca din cauza igrasiei mi-au mucegait dulapurile, canapeaua, saltelele de la copii, o plapuma, plus alte bunuri. Ce trebuie sa fac? Mai sunt si multe alte nereguli pe care le are proprietarul legat de aceste imobile.
Cel mai recent răspuns:
ContSters311098 , utilizator
17:05, 23 Ianuarie 2014