avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... o problema mai delicata
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

o problema mai delicata

am si eu o problema . acum o luna jumatate am intrat pe un site online de achizitii ( okazii.ro ) acolo am licitat la un produs , am intrat in legatura cu persoana care detinea produsul dorit de mine si urma sa ii virez banii in cont , iar el sa-mi trimita produsul prin posta. Banii i-am virat , dar produsul nu l-am primit . imi zice ca a intervenit ceva acolo de unde aduce produsele din afara tarii si ca banii nu mii poate da acum inapoi ca nu are . au trecut 2 luni aproape de cand imi zice la fiecare 3 zile ca imi da banii, dar ...nimic. ce sa fac? eu am chitanta de cand i-am virat banii in cont .nu este vorba de o suma f mare , doar 2 milioane de lei , dar bineinteles ca imi vreau banii inapoi pe cale amiabila si corecta ... se poate ?
Cel mai recent răspuns: V Ioana-Iulica , Consilier juridic 12:36, 13 Aprilie 2009
Puteti solicita sprijinul protectiei consumatorului sau sa va plingeti pentru inselaciune
banuiesc ca plangerea pentru inselaciune se face la sectia de politie nu ?
Aveti doua variante:
1) Puteti efectua o plangere penala la politie pentru inselaciune (art. 215/ Cod penal). Acesta va fi de durata si costisitor. Problema va fi in cazul in care se da neinceperea urmaririi penale in situatia in care se va constata ca fapta nu exista. In acest sens va recomand sa aveti mare atentie la probele pe care le propuneti (inscrisuri, martori etc) astfel incat sa nu obtineti o atare solutie. Este adevarat ca organele de cercetare penala au datoria sa faca tot posibilul pentru elucidarea cazului, acest lucru este realizabil doar cu colaborarea dvs.
2) Puteti sa va adresati la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor
Adresa: B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucuresti 011865
Tel.: 021- 311.18.62 / 021-311.22.62 / 021-313.50.26
Email: office@anpc.ro
Biroul de presă al ANPC poate fi contactat prin:
telefon - 021 312 12 75, interior 944
fax - 021 314 34 61
sau email - biroupresa@anpc.ro
PROGRAM DE AUDIENŢE ANPC
Marţi, 07:30-08:30 - Bogdan Marcel PANDELICÃ - Preşedinte ANPC
Stabilirea programului audienţelor se face la numărul de telefon 021.312.12.75, interior 944.

Va doresc succes si sper ca pe viitor sa nu mai faceti plati in avans ci la primirea marfii
Consilier juridic
V. Ioana-Iulica

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Model de reclamație către comisariatul pentru protecția consumatorului Ares-3 Ares-3 Reclamatiile si sesizarile adresate Comisariatelor pentru Protectia Consumatorilor / Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar ... (vezi toată discuția)
Reparare/ inlocuire telefon in garantie andreicaraus77 andreicaraus77 Buna ziua, Am urmatoarea problema cu un vanzator in calitatea mea de consumator din cauza modalitatii de reparare efectuata de service-ul autorizat cu ... (vezi toată discuția)
Okazii.ro alinaa80 alinaa80 Am cumparat o tricicleta de pe okazii.ro si mi-a venit produsul dar alta marca, dovada sta anuntul postat de aceasta pe care il am si listat si tot in anunt , ... (vezi toată discuția)