avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1162 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... plangere
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

plangere

In noiembrie 2008 am primit cadou un cuptor cu microunde, care ulterior s-a dovedit a avea niste probleme de functionare (nu se oprea, nu pornea la programari) incat nu am reusit sa incalzesc nici macar un pahar de apa, desi am urmat strict instructiunile de pe ghidul de utilizare.
Am luat legatura cu unul din service-urile mentionate pe garantie ca fiind avizate de a face reparatii la sf lunii februarie.
Mi s-a raspuns ca va fi verificat daca prezinta probleme. Dupa 2 zile mi s-a raspuns ca nu prea "isi dau seama daca are ceva defect", mai tarziu mi s-a spus ca da, intradevar exista o piesa care trebuie schimbata, ca si alte cuptoare au prezentat acea defectiune si ca dau comanda de o piesa noua. Intre timp am tot fost purtata cu "vino maine, vino poimaine" pana le vine piesa. Dupa 3 saptamani de zile piesa nu le venise inca de la furnizor (intern) si cand a venit, de fapt nu era ceea ce le trebuia lor (si ca furnizorul era de vina ca a incurcat piesele) si ca fac alta comanda care nu se stie cand va veni. Am hotarat sa-mi iau cuptorul acasa, dupa o luna in care nu s-a rezolvat nimic, nemultumita de modul neprofesional de a trata cu clientii.
Cuptorul (nou nout cand l-am adus) era zgariat de diferite obiecte care au fost puse pe el, lipsa suruburi, carcasa neinsurubata corespunzator.
Intrebarea mea era daca printr-o planegere adresata OJPC as putea sa rezolv ceva cu aceasta firma. Mentionez ca nu am nici un document care sa dovedeasca faptul ca aceasta firma s-a ocupat de remedierea cuptorului, intrucat nu mi-a fost eliberat nimic in acest sens.

Cu multumiri,
Irina
Cel mai recent răspuns: irinuk , utilizator 09:16, 15 Aprilie 2009
Daca nu ati incheiat acte nu puteti demonstra nimic si nu se mai poate remedia prejudiciul . In situatia in care l-ati cumparat cu defecte este si vina dvs.
Dna Raluca, cred ca va referiti la vicii aparente. Numai pe acelea se presupune ca le-a acceptat cumparatorul.

Cat priveste viciile ascunse, acestea sunt supuse garantiei vanzatorului. E drept ca va trebuia o dovada ca ati lasat bunul la societatea care asigura service-ul, dar nu e tarziu nici acum sa le cereti in scris o dovada in acest sens. In plus, depunerea bunului pntru asigurarea reparatiilor este o chestiune de fapt care la nevoie poate fi dovedita cu martori ;)
multumesc pt raspunsuri

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs defect în garanție - cine plătește costurile montarii produsului? ionutvd ionutvd Bună ziua, Lucrez la un magazin online de piese auto și avem următoarea speta: Un client a cumpărat un produs în valoare de 400 lei, iar montajul ... (vezi toată discuția)
Inlocuire autoturism in perioada de garantie. mircea1986 mircea1986 Intrebare: Este posibila inlocuirea unui autoturism cumparat de nou, aflat inca in perioada de garantie, cu defect de fabricatie pe care dealer-ul nu il ... (vezi toată discuția)
Piesele in garantie carabela_anca carabela_anca Am urmatoarea situatie: vand o piesa la care acord garantie. Dupa un timp clientul vine si mi-o lasa in custodie pana la rezolvarea garantiei.Eu incarc aceasta ... (vezi toată discuția)