Buna ziua.
Anul trecut , in aprilie, am deschis un PFA cu obiect de activitate - alte forme de invatamant cod CAEN 8559. L-a momentul deschiderii , dupa ce am inregistrat firma am fost sfatuita sa imi iau doar facturier.
1. De la deschidere si pana acum nu am taiat decat facturi pentru banii primiti pe activitatea prestata. Sediul firmei este in apartamentul (3 camere) in care locuiesc. Am inteles ca pot sa deduc din cheltuielile apartamentului ( impozit, intretinere, asigurare, lumina, internet, ) un anumit procent. Cum pot sa fac acest lucru? Trebuie sa anunt la cei care emit facturile sau acolo unde platesc?
2. Pentru auto cum pot sa scad bonurile de benzina, asigurare, rovinieta, impozit?
3. Nu am cumparat inca RJIP. pot sa il cumpar acum, sa il inregistrez la finante si sa trec cheltuielile incepnd cu data infintarii firmei?
4.Ce alte documente /caiete/registre trebuie sa mai am ca PFA?
1. da daca ati ales sistem real ( Declaratia 220 la infiintare - 15 zile)
2. da cu foaie de parcurs
3. Da, amandoua( rjic si Reg inventar). Sunteti pasibil de amenda( trebuia in 15 zile de la infiintare)
4. registre : RJIP RI reg unic de control (optional)
depunere declaratii : 220 anual daca se schimba ceva fata de prima depusa, 200 pt sistem real, D 392A anual pana pe 25.02.
Declaratii pfa
delia3
Buna, in 2013 am infiintat un PFA cod caen 0149 ca domeniu principal, mi sa zis ca nu trebuie sa depun nici o declaratie in 2013, in 2014 ce declaratii trebuie ... (vezi toată discuția)
Registre pfa
Ofelia72
Bună dimineața. În 6 august am înființat un PFA. Am depus declarația unică, dar nu știu ce trebuie să fac în continuare în legătură cu ANAF-ul? ... (vezi toată discuția)