Buna ziua,
Partile semnatare ale unui contract sunt obligate sa semneze si anexa la contract pentru ca aceasta sa aiba valoare juridica sau poate si altcineva din firma sa semneze anexa.
EX: contractul il semneaza administratorul, juridicul, financiarul. Anexa trebuie sa fie semnata tot de ei sau poate fi semnata de directorul departamentului thenic care a comandat un produs ?
Atentie- ma refer la ANEXA nu la Act aditional!
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns!
In mod normal orice anexe se semneaza de catre reprezentanti legali, doar acestia fiind in masura sa se oblige valabil in numele societatii. Se pot semna de alte persoane daca exista prevedere in acest sens in contract.
anexa prin care se doreste cumpararea unui produs, deoarece contractul este general iar obiectul se prevede in anexa, ofertele devin anexe la contract.
Sa inteleg ca administratorul nu este obligat sa semneze toate anexele
In contract se mentioneaza doar faptul ca anexele fac parte din contract. Intrebarea mea este, in situatia in care ai cam 3 contracte pe luna si peste 10 anexe pe luna la diferite contracte; anexe prin care se cumpara un bun (avand in vedere ca, contractul este general- obiectul fiind vanzare cumparare a bunurilor mentionate in anexe), administratorul trebuie sa semneze pe fiecare anexa? sau are putere juridica daca semneaza doar managerul departamentului (owner-ul de contract)?In cazul unui proces- anexele au valoare juridica daca nu sunt semnate de catre administrator si sunt semnate de managerul din departamenul caruia s-a dorit achizitionarea acelui bun de la furnizoul respectiv?