declaratia 112 depusa la ghiseu ,cu nr.de inregistrare ,semnata si stampilata de administratia financiara locala este valida?In cazul in care nu apare la Anaf cine poarta raspunderea ?operatorul de la ghiseu?"La ghiseu se verifica documentul electronic...sistemul informatic al MFP va face validarea ...daca validarea se incheie cu succes,va genera un mesaj specific informind declarantul ca si-a indeplinit obligatia de declarare,daca validarea nu se incheie cu succes ,sistemul informatic va genera un mesaj informind declarantul ca declaratia nu poate fi acceptata si angajatorul trebuie sa revina la ghiseu cu declaratia corecta"(sursa Anaf)Eu asta inteleg
Ati inteles bine.
Probabil ca nu au avut chef sa o inregistreze in sistem.
Asteptati s atreca 2 3 luni si mergeti cu ea la inspectorul care se ocupa de dvs( declaratia tiparita si cd ul) sa o ia in evidenta.
Depunere bilant
otilica
Nu am semnatura electronica si trebuie sa depun bilantul la ghiseu. Trebuie ca bilantul si anexele sa fie semnate , stampilate si apoi scanate inainte de ... (vezi toată discuția)