avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Depunere bilant
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Depunere bilant

Nu am semnatura electronica si trebuie sa depun bilantul la ghiseu. Trebuie ca bilantul si anexele sa fie semnate , stampilate si apoi scanate inainte de salvare pe CD , sau numai exemplarul tiparit trebuie semnat si stampilat ?
Cel mai recent răspuns: Alexandru Arsu , Contabil 14:08, 18 Mai 2014
Pe CD se scrie doar formularul de la ANAF, adica formularele 10, 20 si 30. Restul se duc doar printate. La ANAF se merge cu 2 exemplare printate, unul se lasa la la ghiseu (impreuna cu CD-ul), pe exemplarul al doilea se ia stampila de la ANAF (dovada depunerii).
Pe cd puneti formularul de bilant pdf. In momentul in care il validati trebuie sa atasati in format zip notele explicative, raportul administratorului, procesul verbal, declaratia in conformitate cu art. 30 din legea 81/1991 si balanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bilant 31.12.2011 nicod nicod Buna ziua! Va rog ajutati-ma cu salvarea bilantului pe CD, nu ma descurc (nu am certificat digital). Arhivarea documentelor scanate am facut-o astfel: adauga ... (vezi toată discuția)
Raportari semestriale 30.06.2013 depuse la ghiseu Iordache  Victoria Ioana Iordache Victoria Ioana A depus cineva raportarile contabile semestriale pt 30.06.2013 la ghiseu? Intreb pentru ca am cateva nelamuriri: Conform Ordinului 1013 din 2013 : Formatul ... (vezi toată discuția)
Bilant 31.12.2011 BICOS BICOS Concret de ce anume trebuie sa fie insotit bilantul? ca sa folosesti semnatura electronica , cine trebuie sa o detina, contabilul sau societatea care depune ... (vezi toată discuția)