avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 884 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
ValeriuIon a scris:

iuli_c a scris:

darea in plata

a.nu poate opera prin executarea de catre debitor a unei alte prestatii decat cea datorata ,fara acordul creditorului
b.are ca efect stingerea vechii obligatii la momentul efectuarii noii prestatii
c.atunci cand consta in transferul proprietatii,exonereaza pe debitor de garantia contra evictiunii si contra viciilor lucrului

A,B

barem a
raducan
avem 1492 al1 ultima teza e varianta B,nu stiu de ce nu are in barem si B???
iuli_c a scris:

ValeriuIon a scris:

iuli_c a scris:

darea in plata

a.nu poate opera prin executarea de catre debitor a unei alte prestatii decat cea datorata ,fara acordul creditorului
b.are ca efect stingerea vechii obligatii la momentul efectuarii noii prestatii
c.atunci cand consta in transferul proprietatii,exonereaza pe debitor de garantia contra evictiunii si contra viciilor lucrului

A,B

barem a
raducan
avem 1492 al1 ultima teza e varianta B,nu stiu de ce nu are in barem si B???