avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
iuli_c a scris:

ValeriuIon a scris:

Circumstanța agravantă legală a săvârșirii faptei de trei sau mai multe persoane poate să se aplice chiar dacă: - Stănișor

a) toate cele trei persoane sunt sau nu prezente la locul faptei;
b) în cazul furtului calificat comis de trei persoane împreună, numai două răspund penal;
c) în cazul violului, două persoane au avut calitatea de autori, iar una de complice.

cele 3 pers tr sa fie prez
bc

ca sa fie si c tr complice concomitent nu anterior

Barem A,B
a - Stănișor spune că se aplică indiferent că persoanele sunt sau nu la locul faptei, și face trimitere șa cartea lui Constantin Mitrache.
c - în cazul acesta nu se aplică art. 77 a), ci agravanta specială de la viol.
la c a fost eroarea mea dar la a nu stiu dc in afara de el si mitrache mai impartaseste cineva teoria
iuli_c a scris:

la c a fost eroarea mea dar la a nu stiu dc in afara de el si mitrache mai impartaseste cineva teoria