avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 997 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
iuli_c a scris:

madalinaflo a scris:

_Fleur_ a scris:

madalinaflo a scris:

infractiunea de loviri sau alte violente;
a.nu se pedepseste in forma tentativei
b.este susceptibila de a fi realizata in forma continuata
c.are ca urmare imediata o stare de pericol pt sanatatea sau integritatea fizica a pers

b

barem a dar eu as lua si b

era si un ex pt b-un ,,smecher,,care isi ,,altoia,, colegii de serviciu cu cate o palma ,zilnic,pt a-i tine ,,la respect,,

deci e corect si b,nu?
iuli_c a scris:

madalinaflo a scris:

_Fleur_ a scris:

madalinaflo a scris:

fapta pers care imbranceste victima provocand caderea acesteia si,pe cale de consecinta,leziuni traumatice pt a caror vindecare sunt necesare intre 89 si 91 zile ingrijiri medicale constituie inf de:
a.loviri sau alte violente
b.vatamare corporala
c.vatamare corporala din culpa

b

barem a

aici se merge pe in dubio pro reo (se face incadrarea pe 89 de zile)

da,adica se ia incadrarea cea mai favorabila
madalinaflo a scris:

iuli_c a scris:

madalinaflo a scris:

_Fleur_ a scris:

madalinaflo a scris: