avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 980 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
madalinaflo a scris:

se poate dispune renuntarea la aplicarea PEDEPSEI:
a.daca inf pt care a fost anterior condamnat inculpatul a fost amnistiata postcondamnatoriu
b.daca inculpatului i-a fost aplicata in ultimii doi ani anteriori dispunerii judecatii de catre jud de cam preliminara pt o infractiune comisa in minorat o masura educativa neprivativa de libertate
c.chiar daca inculpatul s-a judecat potrivit prcedurii abreviate a recunoasterii invinuirii

AC zic
madalinaflo a scris:

amanarea aplicarii pedepsei nu se poate dispune niciodata cu privire la:
a.o pedeapsa principala pe langa care s-a stabilit pedeapsa complementara a degradarii militare
b.pedeapsa amenzii pt care s-a dispus executarea prin munca nerenumerata in folosul comunitatii
c.o pers care a mai fost anterior condamnata pt o infractiune din culpa

B
la prima udroiu da corect c dar e clar si a iar la a doua baremul e ab Niko,astept explicatii ca mor
voi intrati in grupul de pe fb?pfff,intra in niste polemici de mai rau te incurca...
madalinaflo a scris: