avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
BogdanMihai13 a scris:

" Eu zic ca ar fi nedrept ca minorul sa nu poata beneficia de o reducere a masurii privative de libertate in cazul in care isi recunoaste vinovatia. In penal, analogiile sunt permise in favoarea inculpatului, deci in speta ar trebuie sa i se aplice tratamentul majorului. "

Nu stiu despre ce analogii vorbesti , dar nici nu poate fi vorba de asa ceva cand ai un articol care iti spune f clar cum e cu minorii.
Verifica NCPP, art 478 al 6, poate te lamuresti.

Eu i-am raspuns lui Teddy, in caz ca n-ai observat chiar ea vorbea despre faptul ca, spre deosebire de fb, pe forumul avocatnet ne respectam unii pe altii si discutam civilizat. ;)

Aici nu ne tragem de guler si nu condimentam dezbaterile cu aere de superioritate. A nu se intelege ca ma refer la tine, dar nici tonul tau nu mi-a sunat prea bine. Amicilor de pe forum le permit sa ma puna la colt, tie nu inca.:)